Velkommen til en titt hos meg!
Fantastisk fin og viktig veistrekning! Jeg har kjørt den, for noen år siden.Ha ei fin helg!
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
Fantastisk fin og viktig veistrekning! Jeg har kjørt den, for noen år siden.
SvarSlettHa ei fin helg!