onsdag 23. november 2011

Atlanterhavsveien på Nordmøre

1 kommentar:

  1. Fantastisk fin og viktig veistrekning! Jeg har kjørt den, for noen år siden.

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!