tirsdag 29. november 2011

...jul....


3 kommentarer:

  1. Du fant ut av snøfnuggene, du. Så koselige de er. Ellers; takk for at du delte musikk med oss etter din tankevekkende og tunge dag. Det var et nytt bekjentskap for meg, men FOR en stemme.
    Ha ei flott adventstid!

    SvarSlett
  2. Har du googlet snøfnugg på blogg? Det kommer fram en del koder da. God tur på ferie1
    klem fra lillesøster

    SvarSlett
  3. Åååååå så koselig!

    Du savner vel dette nå tenker jeg, der du ligger på takterrassen og soler deg ;-)))

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!