Velkommen til en titt hos meg!
Du fant ut av snøfnuggene, du. Så koselige de er. Ellers; takk for at du delte musikk med oss etter din tankevekkende og tunge dag. Det var et nytt bekjentskap for meg, men FOR en stemme.Ha ei flott adventstid!
Har du googlet snøfnugg på blogg? Det kommer fram en del koder da. God tur på ferie1klem fra lillesøster
Åååååå så koselig!Du savner vel dette nå tenker jeg, der du ligger på takterrassen og soler deg ;-)))
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
Du fant ut av snøfnuggene, du. Så koselige de er. Ellers; takk for at du delte musikk med oss etter din tankevekkende og tunge dag. Det var et nytt bekjentskap for meg, men FOR en stemme.
SvarSlettHa ei flott adventstid!
Har du googlet snøfnugg på blogg? Det kommer fram en del koder da. God tur på ferie1
SvarSlettklem fra lillesøster
Åååååå så koselig!
SvarSlettDu savner vel dette nå tenker jeg, der du ligger på takterrassen og soler deg ;-)))