Velkommen til en titt hos meg!
Å så fin en sang, har ikke hørt den før:)...Kjekt når man finner nye sanger og artister man ikke har visst om før:)Klemmer Ea
Nytt bekjentskap også for meg. Takk for titten!
Takk for ny musikk! Dette var fint, har lagt han i spillelista mi på WiMP :-)
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
Å så fin en sang, har ikke hørt den før:)...Kjekt når man finner nye sanger og artister man ikke har visst om før:)
SvarSlettKlemmer Ea
Nytt bekjentskap også for meg. Takk for titten!
SvarSlettTakk for ny musikk! Dette var fint, har lagt han i spillelista mi på WiMP :-)
SvarSlett