torsdag 3. november 2011

En hærlig artist , - og en hærlig melodi...




3 kommentarer:

  1. Å så fin en sang, har ikke hørt den før:)...Kjekt når man finner nye sanger og artister man ikke har visst om før:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. Nytt bekjentskap også for meg. Takk for titten!

    SvarSlett
  3. Takk for ny musikk! Dette var fint, har lagt han i spillelista mi på WiMP :-)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!