Bursdagsmåneden for meg...
Jo en liten mugge som passet akkurat til det lille fatet jeg har stående til pynt, på badet!
Til den nette sum av 5 kroner...
Veldig søtt, ikke sant?
den passet best.
Og det var nok der jeg først hadde tengt....ved fatet på badet.
hvordan jeg har "dillet" til vinduet der også.
På min lørdagstur stakk jeg også innom Nille,
- og fant denne nydelige lysestaken!
På lørdagskvelden laget jeg meg noe skikkelig godt,....
kun til meg selv!
- det blir oftest en ferdigpizza el.l.
Men denne lørdagen hadde jeg bestemt meg for å kose meg.
Tok t.o.m. et glass vin til...
(hvitvin...for jeg får så hjertebank av rødvin....)
En kelner på en restaurant jeg var, i sommer, fortalte meg at en skal drikke det en har lyst på, -
ikke henge seg opp i om vinen skal være rød eller hvit!!!
Da lærte jeg det!
I dag kikket jeg oppi tekoppen min, som stod igjen på bordet fra i gårkveld......
Noen som kan spå?
Kan det være Jule-nissen som har tengt å besøke meg?
Hahaha jaja...
Ha en fin dag i morgen "alle som en"!
Og gled dere til Advent,- det er en fin tid.









Hei på deg :)
SvarSlettEn stund siden jeg har vært innom deg nå.. men tiden har ikke strukket til.. men nå har ting begynt å roa seg litt her og så nå regner jeg med å få litt mere tid igjen til slike koselige ting.
Håper ellers det står bra til ute hos deg.
Fint det var det som du fant på bruktbutikken da.. har ikke vært innom der på ei stund nå.. men skal ta meg en tur dit igjen.. har noen kasser med ting og tang som skal dit, gir det til de i stedet for på loppermarked jeg da.. har hatt rydding i skap og skuffer og det ble en del som skal avgårde ser jeg.. kjekt det også.
Var utrolig fint og koselig på badet ditt... takk for titten.
Ha en flott onsdag :)
Klem fra Evelyn
Hei !
SvarSlettTakk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
Du di hanskene har jeg pynta med sånne lapper man reparerer regntøy å slike ting med. Fås kjøpt på alle sybutikker og noen hobby butikker. Finnes i flere farger - jeg har bare klippet ut små firkanter som jeg har "limt" på oppå hanskene - holder perfekt i vask - :) morsomme å lage :)
Så stili du har det på badet !!! og den mugga du fant var jo bare nydelig!!
Arti med loppis når man kommer over sånne funn :)
Klem Anita
(ps - jeg har vært innom deg her flere ganger for jeg vet at du er søstra til Sissel )
Hei.
SvarSlettKoselig blogg jeg fant her!
Tror jeg må komme tilbake hit og kikke mer:)
Håper det er ok at jeg linker deg!
Hilsen Turid:)
Ja du får besøk av Nissen, men han må bare tisse litt før han kommer inn, ... ser du ikke det?
SvarSlett"MAN, a visitor arriving. If the arm is held out, he brings a present. If figure is very clear, he is dark; if indistinct, he is of light complexion."
SvarSlettDette var det jeg fant om tekoppen din :)