En liten hilsen til alle fedre på Farsdagen i morgen!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg var en tur i hagen i dag for å plukke inn noen Eføygrener,
og fikk meg en overraskelse....
###
Men dengang ei!
Her var det ribbet!!!
Den står litt under verandaen....
Snøen dekker den ikke enda....noe flere tydeligvis hadde oppdaget...
Først tengte jeg:" hvem er det som er så frekk at de har forsvunnet med alle alle greinene"....Grrr
Men så oppdaget jeg at alle stilkene stod igjen!...
....og så fikk jeg se sporene! ??? Forundret ja!!
at de spiser Eføyblader!
Nå har snøen ligget såpass lenge her, at det begynner vel
å begrense seg hvor de kan finne mat, stakkarene!
Håper de koste seg og følte seg mette ei lita stund da...
Jeg får ta meg en tur på blomsterbutikken,
- finner vel det jeg trenger der...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GAVE-STAFETT
Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle som en!
Og til dere som har en Pappa eller en mann, kos dere på Farsdagen!
~*~*~*~
Nå har snøen ligget såpass lenge her, at det begynner vel
å begrense seg hvor de kan finne mat, stakkarene!
Håper de koste seg og følte seg mette ei lita stund da...
Jeg får ta meg en tur på blomsterbutikken,
- finner vel det jeg trenger der...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GAVE-STAFETT
Var med i en liten "Gave-stafett" hos Tankespinn her for ei stund siden,
og i går dumpet det ned ei kjepekoselig gave i postkassa mi!
Julerøde, tovede grytekluter, vaniljelys, et veldig godt sammenlagt handlenett til å putte i håndveska,
i tilfelle en skulle trenge litt ekstra, og sist men ikke minst, - et koselig brev!
Tusen, tusen takk!!
Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle som en!
Og til dere som har en Pappa eller en mann, kos dere på Farsdagen!
~*~*~*~






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!