fredag 29. oktober 2010

Prinsesse - besøk!

Koselig besøk av Prinsesse Adele i dag!
Vi har tatt vare på serviettsamlingen til storesøster, som nå er snart 18 år.
 I dag tok jeg den fram, og  Adele fikk se den for første gang.
Hun syns det var kjempemorsomt!
Fant servietter fra både sin egen, og storesøster`s barnedåp...
og jeg tror den eneste konfirmant-servietten var fra hennes mamma`s konfirmasjon!
Så nå er samlinga tilbake der den hører til,....etter en liten vandring.

*

Fikk en svart, gammel lysestake av en arbeidskollega i sommer, 
som jeg har sprayet og fikset opp..

Søt, ikke sant?

Før

Ha en koselig fredagskveld!

1 kommentar:

  1. Så koselig da! Jeg har enda serviettsamlingen fra da jeg var lita- har vel egentlig gitt den til Anna som har videreutviklet den med moderne servietter :)
    Lysestaken din ble kjempesøt! Jeg jobber på med ting som skal selges på messen neste helg. Denne helgen har vi korseminar- holder på å øve inn julesangene. Artig! Ha en fin helg-
    klem

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!