Koselig besøk av Prinsesse Adele i dag!
I dag tok jeg den fram, og Adele fikk se den for første gang.
Hun syns det var kjempemorsomt!
Fant servietter fra både sin egen, og storesøster`s barnedåp...
og jeg tror den eneste konfirmant-servietten var fra hennes mamma`s konfirmasjon!
*
Fikk en svart, gammel lysestake av en arbeidskollega i sommer,
som jeg har sprayet og fikset opp..
Søt, ikke sant?







Så koselig da! Jeg har enda serviettsamlingen fra da jeg var lita- har vel egentlig gitt den til Anna som har videreutviklet den med moderne servietter :)
SvarSlettLysestaken din ble kjempesøt! Jeg jobber på med ting som skal selges på messen neste helg. Denne helgen har vi korseminar- holder på å øve inn julesangene. Artig! Ha en fin helg-
klem