torsdag 25. november 2010

...jeg er heldig!

Jeg har noen "skatter" på loftet, som jeg nesten har glemt!
Fikk plutselig se dette gamle vaskebrettet i en krok, og nå har det fått en liten plass i stua.
Spesielle gamle ting, har jeg alltid hatt sansen for....
Var så heldig her en dag, at jeg fikk besøk av et barnebarn med masse arbeidslyst!


Bak huset hadde jeg en liten vedstabel, som har stått ute og tørket en stund, men nå måtte den inn!
Noah kom med trillebåra si, og var sååå fornøyd fordi det var noe skikkelig å bruke den til!


utrolig fornøyd over å ha fått seg en viktig jobb!

Artig med unger!
Minstemann på besøk på Mamma`s jobb!  
"lille bilen"...sier han.
Og snakker utrolig mye om denne bilen.  "Drømmebilen" sikkert.... hehe
Jeg føler meg veldig priviligert som kan ha barnebarna i rundt meg!

1 kommentar:

  1. Ja det vaskebrettet var flott!
    Heldige du som fikk sånn en flink hjelper! De er skjønne disse små:) Og den drømmebilen der kan jeg godt skjønne han liker:)

    Helgeklem fra Turid;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!