På fredag hadde jeg bursdag, og i vår familie bruker vi alltid å benytte slike
dager til en liten sammenkomst!
Viktig å holde på denne tradisjonen !
Litt kaffe og kaker, ...og ellers masse prat!
Slik skal det være!
Fjorten små og store var tilstede, og lydnivået var nok til tider ganske høyt!
Alle vil bli hørt!



Gratulerer med vel overstått og synlig koselig bursdag!
SvarSlettHa en fin søndag også!
Gratulerer med overstått!
SvarSlettKoselig med stort familiebesøk på bursdagen! Slik pleier vi også...men ikke så mange som dere da:) Sikkert livlig og kjekt;)
Ha en fin søndag!
Turid:)