søndag 21. november 2010

Kos og besøk..

  En aldri så liten bursdags-markering...

På fredag hadde jeg bursdag, og i vår familie bruker vi alltid å benytte slike
dager til en liten sammenkomst!

Viktig å holde på denne tradisjonen !

Litt kaffe og kaker, ...og ellers masse prat!                           
Slik skal det være!                                 
Fjorten små og store var tilstede, og lydnivået var nok til tider ganske høyt!
Alle vil bli hørt!
Og litt "taffel-musikk"....da er det stemning her!!
Ha en trivelig søndag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått og synlig koselig bursdag!
    Ha en fin søndag også!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått!
    Koselig med stort familiebesøk på bursdagen! Slik pleier vi også...men ikke så mange som dere da:) Sikkert livlig og kjekt;)

    Ha en fin søndag!

    Turid:)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!