mandag 4. oktober 2010

Søndag kveld

Da har også denne helga gått. 
Jeg hadde ikke riktig så mange planlagte gjøremål denne helga, ...så jeg har faktisk slappet litt av.
Godt det også, etter en veldig tøff og stressende periode.
 

Jeg er som tillitsvalgt med i en arbeidsgruppe, som fikk et mandat fra rådmannen i vår kommune, rundt St.Hans.
Vi skulle utarbeide en plan der vi skal slå sammen Botjenesten ( for psyk utv.hemmede )og Hjemmetjenesten (hjemmehjelps-tilbudet og hjemmesykepleien )til en enhet!
Sist tirsdag ble arbeidet ferdig, og rapporten levert referansegruppa.
Nå håper vi på at den blir godkjent, for den skal tre i kraft 
fra 1.januar 2011.
Jeg må innrømme at dette har tatt på,....både psykisk og fysisk.
Psykisk fordi det vil ramme veldig mange, og fysisk fordi jeg har måttet sitte 
på rompa, i utrolig mange dager... Og det er uvant for meg, som stadig er på farten i jobben min.

 ...og på onsdag startet vi med det første drøftingsmøtet i de lokale lønnsforhandlingene,
som kommunen og de tillitsvalgte skal ha nå i november.
Masse møter frem til da...
Og som nyvalgt TV, er det tusen ting å sette seg inn i.....

I dag har jeg endelig fått laget plommesyltetøy....
Og så  har jeg hatt besøk av mine to yngste døtrer, og to barnebarn.
Vi koste oss og spiste middag, ....
og var en tur på grave til Bestefar/ Oldefar,..(min far) og tente lys
og satte blomster i vasen.
Han hadde vært 82 år i dag, om han hadde levd....

(Noah tok med paraplyen,...for sikkerhets skyld
....om det skulle begynne å regne..hehe)
Det var varm føhn-vind da vi var ute og gikk, ...og nå blåser det godt ute, hører jeg.
Jeg er av den typen som liker at det stormer, - at det knaker i veggene, og suser skikkelig i trærne!
Det var noe av det jeg savnet mest, da jeg bodde på det indre østlandet i neste 20 år....
Skikkelig styggevær!
**********
Ha en  knakende god uke alle som er innom hos meg!

1 kommentar:

  1. Så fint dere har gjort det på grava til pappa. Godt at dere bor i nærheten og kan ta dere av sånne ting♥. Håper du får noen roligere dager framover så du har masse overskudd til meg når jeg kommer med mine to røvere :))
    Nå skal vi ut å handle litt klær til A. Hun vokser i rekordfart!
    Ha en fin dag-
    klem fra meg

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!