Siste helga i mai, var jeg med på noe morsomt!
Jeg var på Veteranbiltreff i Lom...
Mye fint, og mye artig å se..
Det er nok ikke jeg som er så bil-interressert,....men mannen til den ene veninna mi.
Han som hentet oss på Gardermoen både i fjor og i år, etter Spaniaturene våre!

Her er Stabburet vi overnattet i, i fjor.


Her er Stabburet vi overnattet i, i fjor.


....i år var det bortleid, så vi låg på Fossheim Turisthotell midt i sentrum.


"Fjoset", puben i Lom
Mammuten på Norsk Fjellmuseum.
Etter en tur til Lom Stavkirke og Norsk Fjellmuseum, kjente vi en sterk luft av vedfyring.
Vi gikk etter lukta, og kom til Bakeriet i Lom!
Viden kjent for sine gode brød......
Bakeriet i Lom
30. mai ...
Turen hjem gikk over Skjåk...Strynefjellet...Bismo....Grotli og Geiranger
Viden kjent er vel også dette firmaet.... Moods of Norway
Innerst i Geirangerfjorden
Her stoppet vi og kjøpte oss middag, før veien gikk videre gjennom Sunnmøre, og tilslutt ferga over Moldefjorden.














Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!