Ja da var også denne uka over!
Kjempekoselig...
^^^^^^^^^^
Torsdag reiste jeg til Ålesund til hjertespesialist.....
og her har jeg fått på meg 24timers EKG- måleapparat.
Overnattet til fredag, hos en veninne!
Hun har kjempefin utsikt over til Ellingsøya.
Bildene er tatt gjennom stuevinduet hennes!
Der ute bor hennes eldste sønn med sin familie.
~~~^¨^~~~~
~~~^¨^~~~~
Kjørte over Ørskogfjellet, - og på hjemturen fredag viste gradestokken tre minusgrader (-3)
Og som dere ser, hadde det kommet en god del snø på fjelltoppene!
********
Har også hatt høstferie-gjester fra Bergen på besøk denne uka.
Kjempekoselig med søster og tanteunger.
Og på lørdag laget jeg "Kremost-suppe", med rundstykker....og
inviterete alle i familien!
Vi var faktisk 17 stk, rundt spisebordet med stort og smått.
Og jeg tror ungene koste seg skikkelig....også.
Tre gutter på to,tre og fire år.
Og fem jenter på fem, seks, åtte, ti og tretten....
...så det var "livat" rundt bordet...
Og som dere ser, - her henger vi oss ikke opp i bagateller, så den store kaserollen med suppe, står midt på bordet!
~~~~~~~~~~~
Kaffe og Tress-is til dessert, .....
....og Pinne-is og lørdagsgodt til ungene...
En koselig lørdags ettermiddag, nå når høsten har gjort sitt inntog
....og vi har startet med å fyre i ovnen igjen.
Gjestene har reist igjen og i morgen er det påèn igjen....for oss alle.
Med jobb, skole og barnehage...
Ha ei fin uke, alle dere som stikker innom!
Og som dere ser, hadde det kommet en god del snø på fjelltoppene!
********
Har også hatt høstferie-gjester fra Bergen på besøk denne uka.
Kjempekoselig med søster og tanteunger.
Og på lørdag laget jeg "Kremost-suppe", med rundstykker....og
inviterete alle i familien!
Vi var faktisk 17 stk, rundt spisebordet med stort og smått.
Og jeg tror ungene koste seg skikkelig....også.
Tre gutter på to,tre og fire år.
Og fem jenter på fem, seks, åtte, ti og tretten....
...så det var "livat" rundt bordet...
Og som dere ser, - her henger vi oss ikke opp i bagateller, så den store kaserollen med suppe, står midt på bordet!
~~~~~~~~~~~
Kaffe og Tress-is til dessert, .....
En koselig lørdags ettermiddag, nå når høsten har gjort sitt inntog
....og vi har startet med å fyre i ovnen igjen.
Gjestene har reist igjen og i morgen er det påèn igjen....for oss alle.
Med jobb, skole og barnehage...
Ha ei fin uke, alle dere som stikker innom!









Det var kjempekoselig å være hjemme på høstferie- synd at tiden går så innmari fort! Og den suppa du lagde var bare KNALLGOD!! Den må prøves ut her i huset også en dag. Fine bilder du har lagt ut :)
SvarSlettklem