torsdag 28. oktober 2010

Ikke jul i oktober!

Jeg er så glad for at jeg enda ikke har truffet på en blogg , som har startet julen!
Jeg var innom Aahlèns, (Åhlèns ...vet ikke hvordan det skrives.) på Moasenteret i Ålesund,
den 14 oktober.....og butikken var FULL av juleting!

Det var IKKE morsomt!
Det er grenser for hvor tidlig en skal begynne med dette, syns jeg.
De hadde godt kunne ventet en måned...
Hadde helt sikkert fått solgt julevarene sine da også,.......
for da hadde ikke kundene blitt så irriterte at de ikke går inn dit igjen!
Slike som jeg!
Siste dagene i november....starter jeg med litt adventpynt, men jula begynner jeg ikke med før etter 1.desember!

...jeg er jo egentlig veldig glad i farger jeg da, så det ble litt for kjedelig med
bare hvitt på soverommet.
Var på Nille og kjøpte litt "krimskrams" og vips,
der ble lampa mere fargerik!
Har sydd duker av restene etter gardinene!
Så her ble det duker til begge lampebordene på soverommet, samt duk og putetrekk til stua...


1 kommentar:

  1. Heisan..
    Tusen takk for koselig hilsen fra deg :))
    Jeg bruker Photoscape til en del av bildene.
    Det er gratis og laste ned og det har et hav av muligheter å gjøre med bildene, kjempegøy faktisk vist man liker å redigere og prøve litt.
    Picasa er også greit til mye.
    Du får prøve deg fram og bare spør igjen vist du lurer på noe.
    Lykke Til!!

    Ha en kjempefin kveld og helg.
    Klemmer

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!