I dag har vi hatt en strålende dag, med masse aktivitet "nem`æ sjynå"!!
Skateboard-rampen ble gjort ferdig,...i alle fall såpass at det gikk an å bruke den, og da er Mads, Paul og Jonas veldig fornyd!
Mads har jobbet med denne i mange mnd. nå, og det har vært et nøyaktighetsarbeid uten like!
Han er ikke den som slurver, så denne har nå igjen kun litt småpuss og maling!
Koselig at alle har ett eller annet å drive med,
...siden det er en alders-spredning fra 1 til 74 år her!Utrolig spennende med en båttur! Og av og til er det fisking... Om kvelden ser vi ofte at store fisker hopper i vannet, rett nedenfor oss!
Jeg planter .... Det skal bli spennede å se hva som kommer opp igjen til neste år, - for det er temmelig værhardt her!
Veldig greit med WC ombord på en "Fest-flåte"! Hahaha
St.Hans kvelden!
Vi er utrolig heldig som har denne plassen, hvor alle i familien med venner og bekjente, alltid er hjertelig velkommen!
To små karer som "røsker" litt i bålet!

















Så flott dere har det, og alle trives!
SvarSlettMykkje koselige bilder! Håper på litt finevær når vi kommer etterhvert...
SvarSlettJeg vet ikke hvorfor din oppdatering ikke kommer på min blogg- merkelig egentlig..
Sissel