søndag 11. juli 2010

En nydelig dag ved sjøen!

I dag har vi hatt en strålende dag, med masse aktivitet "nem`æ sjynå"!!   
  Skateboard-rampen ble gjort ferdig,...i alle fall såpass at det gikk an å bruke den, og da er Mads, Paul og Jonas veldig fornyd!    
Mads har jobbet med denne i mange mnd. nå, og det har vært et nøyaktighetsarbeid uten like! 
Han er ikke den som slurver, så denne har nå igjen kun litt småpuss og maling!

            Koselig at alle har ett eller annet å drive med,
...siden det er en alders-spredning fra 1 til 74 år her!
Arild og Alf Joar med alle sine "småtroll" , pluss en "reserve"!!
Utrolig spennende med en båttur!  Og av og til er det fisking...   Om kvelden ser vi ofte at store fisker hopper i vannet, rett nedenfor oss!
                                                                                       
                                                                                         
        


De første feriegjestene er kommet, og Søss og Jonas koser seg i det fine været!
                                                                          

 


 Jeg planter .... Det skal bli spennede å se hva som kommer opp igjen til neste år, - for det er temmelig værhardt her!


Da var de i gang!
Ett og annet rart og morsomt farer også forbi....!!!
Veldig greit med WC ombord på en "Fest-flåte"!  Hahaha



St.Hans kvelden!
Vi er utrolig heldig som har denne plassen, hvor alle i familien med venner og bekjente, alltid er hjertelig velkommen!
 




Kelly med kjerra si!
Der lusket ho forbi.......

To små karer som "røsker" litt i bålet!
Vesle rampejenta Adele, som skal begynne på skolen til høsten!
Håper vi får mange koselige, solfylte og gode dager framover denne sommeren!

2 kommentarer:

  1. Så flott dere har det, og alle trives!

    SvarSlett
  2. Mykkje koselige bilder! Håper på litt finevær når vi kommer etterhvert...
    Jeg vet ikke hvorfor din oppdatering ikke kommer på min blogg- merkelig egentlig..
    Sissel

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!