Da vi var på Veiholmen sist fredag, fikk vi med oss en kjempefin utstilling av kunst.
En salgsutstilling!
Ja den som hadde hatt plass og penger til slike ting...
Må bare ta med en bil som vi gikk oss på, på Veiholmen......syns den fortjener en liten plass blant kunsten...... Et artig innslag av en Tysk turist, et ungt par - som t.o.m.stoppet så vi fikk tatt bildet!









Hei :) så masse fin kunst.. mange flinke kunstnere der.
SvarSlettRolf Øyvind er nå bare kjempe flink å male da..
Morsom bil:)
Ser ut som om dere hadde en kjempe trivelig tur ut på Veidholmen da. E jo veldig fint der ute da.
Ha en flott dag og fin uke videre:)
Klem fra Evelyn