Slik såg det ut i Påska, da vi hadde fått hytta på plass...
Nå har gresset begynt å gro, og jeg har slått "plena" to ganger allerede.
I dag er det vaffelsteiking og montering av trapp til skråningen!
Da var trappa ferdig, ...mens jeg har masse igjen rundt den. Skal feste all plastduken og begynne å lage hull og plante, slik at det blir fint til neste år! Skal lage en liten hekk øverst, av noen høye gule velvillige stauder,--som jeg ikke vet navnet på...Den rosa benken er på plass, ....bordet er ikke ferdig malt, men det skal ordnes...

Ridderspore! Ikke så mye "vesen" på den i år, men det håper jeg det blir til neste år.
Kun en stengel med blomst enda...
Strandnellik som vokser rett nedenfor hytta!
Innvendig er det ikke mye å skryte av enda, men det blir ....litt etter litt!
Håper vi nå får litt sol og varme, for nå begynner feriegjestene å komme....og da er det enda koseligere å være nede ved sjøen og plassen vår der !










Hei :)
SvarSlettSå fint det begynner å bli utenfor det lille huset da... morsomt å se forandringene.. og ting tar tid.. det blir etterhvert.
Ser nå ut som om dere kosa dere da samtidig som dere jobber...
Men hvor blir sommeren av ... en dag nå og en dag da.. e for lite.. savne litt mere sammenhengende fint vær jeg da... har jo fin temperatur da.
Ha fortsatt flotte dager og kos deg sammen med sommergjestene.
Klem fra Evelyn
Å, dette begynner å bli en plass med stemning allerede! Kan det være folkene?
SvarSlettOg du, dette med gavene vi gir hverandre som bloggere: Du er en av oss! Du kan bare kommentere på et innlegg hvor der skal gis bort noe! Så blir du med i trekninga. Og kanskje en dag vinner DU!
Klem!