lørdag 1. februar 2014

Hektiske dager

Da har jeg kommet godt i gang med opplæringa i ny-jobben,
 og dagene går som en røyk!
Fra 3.februar blir jeg ansatt der!
Spennende tider...

  Forrige søndag var vi på tur til Bestefarfjellet!

 Nydelig vær, sol,  men litt kaldt!
Ja vi har et utrolig rart vær for tiden, ingen snø.... tørt,
 voldomme skog - og lyngbranner har herjet i deler av landet,
 - ja unormalt, sies det...!


Å kose seg med mat og drikke,  er det viktigste med hele turen!

Flott gapahuk har vi fått!


På fredag ble Mamma innlagt på sykehuset i all hast,...
Huff dette er ikke morro.
Først trodde de det var magesår,
 men etter gastroscopi-undersøkelse viste det seg at det var ikke det.
På mandag blir det nye undersøkelser og mere utredning...
Stakkars Mamma.... som vi alle er så glad i..

Håper de finner ut av det fort, og får satt i gang behandling!

1 kommentar:

  1. Krysser fingrene for at alt er vel med mammaen din! Ellers, lykke til i ny jobb - det krever sitt sånn i starten, før man blir husvarm. Her har vi sluttet og snakke om været, vi slår bare fast at forbud mot åpen ild er mer sjelden i januar her i nord... God helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!