Jeg oppdaget plutselig at jeg hadde glemt å fortelle om Mamma`s bursdag,
og feiringen i Brygga!
26 august -13,
og skikkelig bursdagsfeiring ble det,
denne lørdags-ettermiddagen!
Nydelig vær, og alle Mamma`s søstre var invitert,
i tillegg, - en av hennes nieser!
De hadde jo hørt om "storprosjektet" vårt i Brygga i sommer,
og var veldig spent på hvordan det hadde blitt...
Hjemmelaget kyllingsalat og osteloff stod på menyen,....
Tre av seks barn,... syv av tolv barnebarn,...to av fem oldebarn var tilstede!
Og ikke helt fritt for kaker....
...etter at gjestene hadde reist ryddet vi opp igjen, og bare slappet av...
Koselig,... bare å sitte der,
- høre på havbølgene som klukker mot steinene utenfor veggen
og nyte freden.
En riktig så fin augustkveld ble det, med Mamma som hedersgjest!
Nå ligger Mamma på sykehuset,
har blitt undersøkt, og må gjennom en liten operasjon,
- men det ser ikke ut som det er noe alvorlig!
Og takk for det!
Snart er hun i full vigør igjen!







Hei :) Her var det mye god mat, jeg blir rent sulten av å se på disse fristende bildene :) Den hvite vasen har jeg kjøpt på salg hos Kremmerhuset, og den er av keramikk - støpt i form.Jeg ønsker deg en fortsatt finfin uke, selv skal jeg forberede Stockholmstur :)
SvarSlettÅ så koselig:) Tenk å bli gjort stas på i sånne flotte lokaler.
SvarSlettHa en fin dag videre:)
Så flott at alt ser ut til å gå bra! Ellers, fantastiske lokaler dere har ordnet - det må være godt å samle sine i en slik anledning og med en slik flott ramme.
SvarSlett