torsdag 20. februar 2014

Da begynner "reiseloppene" å bevege seg igjen !!

Åååååå.........

 Sitter ferdig til å trykke på knappen, - bekreft flybillettene!
Dette blir min syvende tur hit!

Det kribler i blodet!
Og denne gangen tror jeg det blir tur med Turkish Airlines!

(Bildet er lånt fra Nord-Kypros sin f.b.side)


Mamma har hatt en hard tørn på sykehuset,
men nå ser det ut til å gå den riktige veien igjen!

Frem og tilbake mellom Kirurgisk sengepost og Intensiven, flere ganger, etter operasjonen.
Mistanke om nytt hjerteinfarkt, lungestuvning, osv...

Nå er planene at hun skal få komme på sykehjemmet her i kommunen, i noen dager,
 - før hun skal hjem igjen.

Staaakar, hun har vært veldig så urolig om natta...
og hatt mye vondt. Fikk Morfin.... som hun ble veldig hallusinert og surrete av,
men som de nå har sluttet med.
Vi håper hun snart blir seg selv igjen...

2 kommentarer:

  1. Stakkars mammaen, har hatt en stri tørn hun nå. Du får prøve å kose deg på ferie :)

    SvarSlett
  2. Håper du koser deg på ferie, og håper inderlig at mammaen kvikner til og har det bra nå. Det er aldri enkelt når det ene avløser det andre i forhold til helsa, men heldigvis har vi mange dyktige helsearbeidere - av flere slag - i dette landet.

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!