Da er ferien over, og jeg har begynt på jobb igjen...
Jeg hadde bestemt meg for tre ting da jeg startet ferien i år, - og de tre tingene har jeg gjennomført!
hvor jeg hadde en veldig koselig kveld, sammen med venner!
Litt Molde-reklame
"Seilet" og Aker Stadion
"Rosepiken" på torget i Molde.
Så skulle jeg til Edøy, for å se "spelet" om "Fru Guri av Edøy"!
Det er nå tredje gangen jeg ser dette, og det fenger meg like mye hver gang!
Så skulle jeg på Fjelltur!
Og det ble faktisk to fjellturer!
I forrige blogginnlegg skrev jeg om turen til Måsvassbu, - sammen med to av mine søstre.
)*()*(
Så ble det tur til Kvisvikfjellet sammen med en veninne!
Fjellvatnet
Setervatnet
De tok over en seterbu for ca.25 år siden, og har pusset opp og bygget på den.
Men de har beholdt den gamle stilen,- uten innlagt strøm og vann!
Kjempekoselig var det der!
Min veninne`s foreldre er veldig glad i gamle og artige ting, og har både hjemmet sitt og hytta full !
Og jeg måtte bare ta noen bilder!
...og den som hadde hatt dette melkespannet... sukk...
Kjempekoselig at noen tar vare på slikt, og har de framme til alle besøkende`s beskuelse!
Hahaha...jeg lurer på om denne hadde gått i dag...?
Optimister som vi er, hadde vi med bøtter til blåbærplukking.....men blåbær var det ikke mye av nei!
Enten var den plukket fra før, eller så var det veldig lite der...
Nydelige vannliljer
Det er synd å si det, - men jeg tror sommeren som aldri kom,...nå er på hell.
Noen dager med sol og litt varme ble det, men ikke slik at jeg føler at "batteriene" er oppladet, og full av energi.... Desverre..
Jeg har fremdeles to uker`s ferie igjen, så det spørs om en ikke må prøve å komme seg til varmere strøk, skal en orke å gå på en ny vinter.
Ha en fin dag alle dere som er innom meg!





Så masse flott du har gjort og opplevd i ferien din!
SvarSlettFlotte bilder du viser oss;) Artig å se alle de gamle flotte tingene;)
Håper du får noen varme fine dager nå resten av ferien. Her er det SOL og VARMT i dag;)
Klem fra Turid;)
Så godt når en har fått gjennomført ønskene sine for ferien da! Og du har jo fått gjort enda mer- vært med meg på campingen for eksempel :) Og så har vi jo kommet godt i gang med malingen av hagebyhytta di! Foreslår at du blir med til Kreta 22.september- lover sol og varme- deilig mat, snille unger etc etc....
SvarSlettklem fra Sissel
Hej Inger Grethe.
SvarSlettSå mange skønne ting du har oplevet.
Flotte billeder - sjovt at se de smukke gamle ting.
Ha´en god fredag.
Knus Hanne Bente