lørdag 20. august 2011

KYPROS

 TATLISU
 
Min eldste datter eier en leilighet her,
sammen med sin far.
Og nå reiser hun og de to minste barna,
- og jeg får være med!!!
Lucky me!!!<3
 På lørdag om en uke drar vi.
Gleder meg veldig,...men har litt flyskrekk,
så flyturen gruer jeg meg litt til.
Meeeen.... det har jo gått bra alle de andre gangene,
- så det går vel bra denne gangen også...
Jeg har jo egentlig flydd mye i mitt liv,
både til USA,Mallorca,England,Kreta osv,
...men denne angsten for å fly har kommet de siste årene...
Har noen gode tips, så tar jeg i mot med takk!! 

2 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe
    Dejligt at du skal på ferie.
    Jeg tror at du har det med din flyskræk - som jeg har med min skækken for at sejle.
    Når først jeg sidder i båden / kajakken forsvinder skrækken.
    Ønsker dig en rigtig god tur.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Hei Hanne Bente
    Tusen takk for kommentaren!
    Ja det er nok noe sant i det du sier,....jeg har en tendens til å ta alle sorgene på forskudd.

    Ha en flott søndag!

    Inger Grethe

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!