TATLISU
Min eldste datter eier en leilighet her,
sammen med sin far.
Og nå reiser hun og de to minste barna,
- og jeg får være med!!!
Lucky me!!!<3
På lørdag om en uke drar vi.
Gleder meg veldig,...men har litt flyskrekk,
så flyturen gruer jeg meg litt til.
Meeeen.... det har jo gått bra alle de andre gangene,
- så det går vel bra denne gangen også...
Jeg har jo egentlig flydd mye i mitt liv,
både til USA,Mallorca,England,Kreta osv,
...men denne angsten for å fly har kommet de siste årene...
Har noen gode tips, så tar jeg i mot med takk!!




Hej Inger Grethe
SvarSlettDejligt at du skal på ferie.
Jeg tror at du har det med din flyskræk - som jeg har med min skækken for at sejle.
Når først jeg sidder i båden / kajakken forsvinder skrækken.
Ønsker dig en rigtig god tur.
Knus Hanne Bente
Hei Hanne Bente
SvarSlettTusen takk for kommentaren!
Ja det er nok noe sant i det du sier,....jeg har en tendens til å ta alle sorgene på forskudd.
Ha en flott søndag!
Inger Grethe