Vi ser så vidt parkeringsplassen...og nå er vi snart oppe.
Midt i bildet skimter vi Måsvassbu.
En av de mange Turistforenings-hytter vi har her i Norge.
Utsikten gjennom stuevinduet.
Da har dagens topptur startet!
Fire timer tok turen, - i tett tåke,
...men veldig godt merket, så det var ingen fare!
Målet er nådd!
Loftskaret!
Men siden tåken er så tett, så var det ikke mye vi fikk sett.
Synd for Søss som ikke har vært her før,
- men Karin og jeg har jo det da.
Slik ser det ut,....et bilde fra første gangen jeg var her oppe.
TROLLTINDENE i all sin prakt!
TROLLTINDENE i all sin prakt!
Søss
En god følelse å ha nådd toppen.
Tusen takk for turen Karin og Søss,
og for at dere var tålmodig og ventet på meg når jeg sakket "akterut"!
og for at dere var tålmodig og ventet på meg når jeg sakket "akterut"!











Hej Inger Grethe.
SvarSlettSikke en oplevelse, at kunne tage på tur med sin søstre.
Rigtig spændende at se - flotte billeder.
Ha´en god lørdag.
Her i midtjylland er der sommervej + 26,3 grader / sol.
Knus Hanne Bente
Hej Inger Grethe.
SvarSlettLige en hilsen herfra.
PS: Jeg har fået ny adresse til min blog.
www.finus.dk.- dette pga. at jeg havde en overflødig hjemmeside jeg ville have slettet.
Ha´en god mandag.
Knus Hanne Bente