I år kom det to eller 3 blomster på min klematis, de første noensinne. Når det gjelder min blomkarse og mine ringblomster, så har jeg "juksa" og handlet hos lokalt garteri og plantet over i potter selv. Jeg har ikke de store "så - prosjektene" på gang, skal du tro!
Hej Inger Grethe.
SvarSlett2 blomster er da bedre end slet ingen - flotte er de.
Ha´en rigtig god week-end.
Knus Hanne Bente
Jøss! Det er jo dobbelt så mange som ifjor! Neste år får du sikkert FIRE :))
SvarSlettKjempefine blomster da! Ferdig å male hagebyhytta eller??
I år kom det to eller 3 blomster på min klematis, de første noensinne. Når det gjelder min blomkarse og mine ringblomster, så har jeg "juksa" og handlet hos lokalt garteri og plantet over i potter selv. Jeg har ikke de store "så - prosjektene" på gang, skal du tro!
SvarSlett