torsdag 11. august 2011

Klematisen min!

For en overraskelse!
I år kom den faktisk med TO blomster!
Blogginlegget mitt fra i fjor...



Jeg ønsker alle en flott helg!

3 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe.
    2 blomster er da bedre end slet ingen - flotte er de.
    Ha´en rigtig god week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Jøss! Det er jo dobbelt så mange som ifjor! Neste år får du sikkert FIRE :))
    Kjempefine blomster da! Ferdig å male hagebyhytta eller??

    SvarSlett
  3. I år kom det to eller 3 blomster på min klematis, de første noensinne. Når det gjelder min blomkarse og mine ringblomster, så har jeg "juksa" og handlet hos lokalt garteri og plantet over i potter selv. Jeg har ikke de store "så - prosjektene" på gang, skal du tro!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!