Testing av nykameraet...
Og kofferten er ferdig pakket!
Jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle reise til et sted,
hvor den største delen av befolkningen er Muslimer!
Greier ikke å akseptere det kvinnesynet de har, bl.a.
- men jeg får bare prøve å late som ingen ting...i en uke...
Det kan jo bli interressant dette....
Håper vi får det fint, selv om jeg nå har startet med Pencillin for en tannbehandling jeg driver med,
og så har jeg blitt "snydens forkjøla"
Uansett så gleder jeg meg veldig!
Og det gjør de tre andre også...
Kyrenia




Hej Inger Grethe.
SvarSlettLige inde for at ønske dig en rigtig god ferie.
Tak for dine kommentar på min blog.
Knus Hanne Bente
God tur, kos dere! Og så håper jeg inderlig at helsa holder for din del, slik at det blir en god opplevelse! Forøvrig: gratulerer med nytt kamera!
SvarSlett