torsdag 21. april 2011

God Påske!

Ja nå er jeg tilbake i full jobb, 
så denne påsken blir det stort sett jobbing......
som så mange påsker før!

 To små karer som hjelper mormor å pynte til påske...

Og her er det to som lager påskepynt!



Ha en trivelig høytid, alle som stikker innom!


3 kommentarer:

  1. Så herlig påskestemning i heimen - skikkelig koselig! Ha en fortsatt flott påske sammen med dine :-)

    SvarSlett
  2. så koselig du har det i påska :)
    det ser så trivelig ut med de små som pynter "påsketreet" ditt. og ivrige hender som lager mere pynt til påske :) det må være helt fantastisk gøy å få lov til å være bestemor/mormor !!

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Så koselig påskestemning det er hos deg;) Ja nå er den vel over for denne gang!

    Ja vi har kjøpt oss en "villa-vogn";) Ikke Landhus men Willerby;) Sikkert omtrent det samme. Herlig! Har storkost oss der ute i påsken. Fin plass den ligger på også.

    Ha en fin uke!
    Klem;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!