Siden vi nå har begynt på den andre av vårmånedene,
ønsker jeg alle en fin våruke,
med sol og høyere temperaturer!
Ønsker også at resten av snøen skal forlate plena mi.....
Takk for denne gang,!
Så skal jeg ut og røske bort masse døde kvister og greiner,
fra fjorårets stauder!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!