Da har jeg kommet igang med prøveprosjektet mitt!
Veit enda ikke helt hvor jeg ender....
men ser for meg noen rosa silkebånd e.l....
rundt selve "bildet" !
Dere husker sikkert.... ja de trengte en liten vask også,
etter alle årene på loftet.
Og det gikk greit!
Ble mye kvitere...
Tja...hva syns dere?
(Har foreløpig bare tulla stoffet rundt noen sofaputer,
i mangel av runde "inner-puter" )
Eller kansje jeg skal lage de avlange??
Har mer enn nok stoff....
Eller mye større...og runde?
Smart måte å bruke disse gamle broderiene på! Syns de ble fine på runde puter jeg :)
SvarSlettDesse er stilige som dei er no:)
SvarSlett