Velkommen til en titt hos meg!
Gratulerer !Du all verden for en nydelig kake !!er det du som har laga den ?Klem Anita
Yess!! ...hehe ...masse arbeid.
Hei :)Håper dagen ble vellykket.. var jo en fint vær spes.på søndagen da.. men lørdagen var også bra.Oii.. det var en fin kake.. skjønner at den har du brukt litt tid på.. men sikkert kjempe god og kjekt å få ei kake som mormor hadde laga.Ha ei flott uke videre :):)klem fra Evelyn
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
Gratulerer !
SvarSlettDu all verden for en nydelig kake !!
er det du som har laga den ?
Klem Anita
Yess!! ...hehe ...masse arbeid.
SvarSlettHei :)
SvarSlettHåper dagen ble vellykket.. var jo en fint vær spes.på søndagen da.. men lørdagen var også bra.
Oii.. det var en fin kake.. skjønner at den har du brukt litt tid på.. men sikkert kjempe god og kjekt å få ei kake som mormor hadde laga.
Ha ei flott uke videre :):)
klem fra Evelyn