lørdag 7. mai 2011

Konfirmasjon i familien!


Det er Julia sin store dag i dag!
Tillykke med dagen!

Hilsen Mormor....

3 kommentarer:

  1. Gratulerer !
    Du all verden for en nydelig kake !!
    er det du som har laga den ?

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Håper dagen ble vellykket.. var jo en fint vær spes.på søndagen da.. men lørdagen var også bra.

    Oii.. det var en fin kake.. skjønner at den har du brukt litt tid på.. men sikkert kjempe god og kjekt å få ei kake som mormor hadde laga.

    Ha ei flott uke videre :):)

    klem fra Evelyn

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!