Det er så morro å oppdage
at jeg endelig har fått igjen "håndarbeids-lysten"!
Var stolt av meg selv nå, som jeg endelig har gjort ferdig det siste prosjektet!!
Og at det var gøy å holde på !
Disse skal Yvonne få på bursdagen sin i morra, sammen med litt annet....
Håper hun blir glad!
Da jeg var yngre drev jeg på med all slags hobby!
Alt fra strikking av store lusekofter, hardangersøm,
brodering av strameibilder, åkle,
hekling, sying av lampeskjermer, fløyelsputer med spesielle mønster,
porselensmaling....maling på flasker...sying av barneklær...
ja jeg husker ikke alt...
Men de siste 10 - 12 årene har jeg ikke hatt hverken tid eller lyst ....
Det ligger halvferdige prosjekter i skap og skuffer,
som jeg ikke har orket å tenke på en gang!
Gikk på en måte tom...
Det eneste jeg har likt å drive med er blomster og hagearbeid!
Men nå ser det ut til at lysten
til å drive med håndarbeid og hobby,
er kommet tilbake!
Jeg er så glad!
Jeg har vært sykmeldt i to mnd. nå, etter den hjerte-affæren min,
og fått slappet av og prøvd å komme til hektene igjen,
etter en forferdelig tøff høst!





Ja du har nok hatt en tøff tid:(
SvarSlettMen godt å høre at håndarbeidslysten er tilbake igjen;)
De grytelappene var veldig fine...men må vel være litt vanskelige å lage... Tenker Yvonne blir glad for disse!
I hagen din ser det grønt og frodig ut...og snart er vi igang med en ny sesong:) Jippi!
Klem fra Turid:)
Så skjønne de ble! Tenker nok Yvonne blir fornøyd nå :) Husker godt at Annette hadde vognteppe i dette mønsteret! Så bra at du har funnet igjen hobbygløden! Den skal komme godt med til helgen og til vinterferien :)
SvarSlett