
Her fortsetter jeg med mine "blikkbokser"....
Fant også noen selvklebende blonder på Nille!
De er jo veldig søte da...
Kan jo bli litt gøy å ta med en slik flaske med f.eks. hvitvin
til en veninne en gang....

Har også spisebrikker i samme mønster!
Koselig på kjøkkenet mitt nå.
Har t.o.m.funnet en rosa/lilla fillerye jeg har tengt å legge på golvet,
nå når jeg får tatt "helgevasken" !!



Kjempesøt!
SvarSlettSelvklebende blonder...ikke dumt. Det skal jeg se etter:)
God helg fra meg;)
Hei!
SvarSlettSå mye fint du har laget med decoupage! Det er det lenge siden jeg har holdt på med. Kanskje jeg må gjøre et forsøk igjen? Takk for inspirasjonen.
Berit
Kjempefint, og skikkelig artig at du dekorerte vinflaska da, og så fint med den blonden. Hvor har du fått tak i de spisebrikkene med roser på?... fant de på loftet kanskje?
SvarSlett