Er f.t. i hobbymodus!
Prøver å hekle grytekluter uten oppskrift....
ser bare etter noen bilder
....jaja, jeg har jo tid til å prøve meg frem nå... hehe
Prøver å hekle grytekluter uten oppskrift....
ser bare etter noen bilder
....jaja, jeg har jo tid til å prøve meg frem nå... hehe
Blikkbokser....
Her har det vært mais og annanas...
Dette med decoupage er virkelig artig!!
Er i gang med enda mere.... bl.a. det gamle fatet under boksene,
som jeg har spraymalet....
en flaske, større blikkbokser osv...
Skal bli morro!






Hekle uten oppskrift..og så blir det så flott. Du er god du!
SvarSlettLikte de boksene. Har ofte tenkt å prøve meg på decoupage...har en bok, men til nå har det blitt med tanken. Men fikk veldig LYST nå!
Klem fra Turid;)
Nå må jeg se på innlegget under også, det har gått meg hus forbi;)
Å så skjønne de boksene ble!!! Tar du med noen servietter den 17....? Gryteklutene ser kjempefine ut de også!!
SvarSlett