torsdag 3. februar 2011

Søt ...

Ble den ikke søt?? 
Jeg syns den ble det....
  Så nå må jeg bare hive meg rundt og lage en til..
Må vel ha to.....selv om de nok stort sett blir hengende til pynt!

3 kommentarer:

  1. Så flink du er! Slikt arbeid har jeg dårlig tålmodighet med - er nok "best på de store bevegelsene", jeg!

    SvarSlett
  2. Så fin den ble!! Klart du må ha to- gleder meg til togtur snart jeg - da skal det hekles og leses... og snopes :))

    SvarSlett
  3. Tusen takk damer! ...jo jeg kan være veldig tålmodig noen ganger,...men slikt som dette går veldig fort!

    Ja gleder meg jeg også... til tur! Skal ta med disse serviettene som du skrev om ja..Sissel.

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!