Velkommen til en titt hos meg!
Så flink du er! Slikt arbeid har jeg dårlig tålmodighet med - er nok "best på de store bevegelsene", jeg!
Så fin den ble!! Klart du må ha to- gleder meg til togtur snart jeg - da skal det hekles og leses... og snopes :))
Tusen takk damer! ...jo jeg kan være veldig tålmodig noen ganger,...men slikt som dette går veldig fort!Ja gleder meg jeg også... til tur! Skal ta med disse serviettene som du skrev om ja..Sissel.
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
Så flink du er! Slikt arbeid har jeg dårlig tålmodighet med - er nok "best på de store bevegelsene", jeg!
SvarSlettSå fin den ble!! Klart du må ha to- gleder meg til togtur snart jeg - da skal det hekles og leses... og snopes :))
SvarSlettTusen takk damer! ...jo jeg kan være veldig tålmodig noen ganger,...men slikt som dette går veldig fort!
SvarSlettJa gleder meg jeg også... til tur! Skal ta med disse serviettene som du skrev om ja..Sissel.