torsdag 2. desember 2010

Mikael 2 år!

Da har "Minste-gullet til Mormor" blitt 2 år!
Hadde vært i barnehagen og fått krone...
Men den hadde han visst fått nok av, 
-  for han mente den stakk...
Hahaha jaja..
Og gjett om det var en stolt liten "pode" jeg møtte i går!
*~~~~~*
I morra blir det familieselskap,
og da blir det nok liv og røre rundt både gutten og bilen!
Demonstrerte  hvordan den gikk...både bakover og framover!
Utrolig hvor fort disse småtassene lærer ...

(Dyr var den også...så nå må nok Pappa selge og montere 
både èn og to varmepumper ekstra....på fritiden sin)
Og det var nok ikke en gave Mikael forlangte dette......heller foreldrene som ikke greide å styre seg, tror jeg....

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2 års dag til barnebarnet!
    En herlig gutt!
    Skikkelig tøff bil!
    Lykke til med feiringen;)

    Klem fra Turid;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med to årsdagen lille vennen. Stor gutt med flott bil. En liten gutt til glede for mange.
    Ha en kjekk kveld, hilsen Mymlen

    SvarSlett
  3. Hei! Så masse fine innlegg jeg ikke har fått med meg!! Det må være noe med oppdateringen på data'n min som henger etter. Tenker det blir kamp om denne bilen i sommer når jeg kommer hjem med røver'n min♥. Så koselige adventsbilder du har tatt- og for et stilig vaskebrett du har! Det har vel kommet til sin rett nå som vaskemaskina di har streika :))
    Ha en fin kveld videre!
    klem fra lillesøster

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!