mandag 27. desember 2010

3dje-juledag

 Så har vi kommet til den 3dje juledagen.

 I går fylte mitt barnebarn nr.2... Julia 14 år! 
Og det var selvfølgelig stort familieselskap hjemme hos dem.
Julia er ei utrolig omsorgsfull og god jente.
Ja nesten som ei "reservemamma" for lillebroren sin!
Hun er ca. 9,5 år eldre, - så det er vel ikke så rart....
Jeg er veldig glad i henne, og håper hun får ei fin tid framover nå.
I Mai skal hun konfirmeres, og det gleder hun seg veldig til!
Har allerede bestilt forskjellige "yndlings-kaker" fra både meg og den ene tanta si...
Stor klem til dere begge fra Mormor

1 kommentar:

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!