Ja ja...så sitter jeg her da. Hadde tengt at denne bloggen kun skulle handle om positive og gode ting, men nå har jeg blogget såpass lenge at jeg føler nesten et lite ansvar overfor dere som er så flinke å kommentere hos meg.
Har havnet på sykehuset....Og i skrivende stund sitter jeg og venter på at ambulanseflyet skal få klarsignal til å ta av!
Nå skal jeg til hjerteundersøkelse på St.Olavs i Trondheim,...og blir fraktet i ambulanse til flyplassen... Har jeg fått vite.Men her er det et så forferdelig snøvær, at vi må vente!
Har ligget her i seks dager nå,.....så jeg har fått med meg besøk av Helseminister Strøm Eriksen, og den store demonstrasjonen ved sykehuset her!!! Ja noen opplevelser rikerere har jeg da blitt!
I dag kom min eldste datter med en bitteliten data.....iPod....eller hva det heter....Så nå driver jeg og prøver den ut, som dere ser!!!!!....He he
Har havnet på sykehuset....Og i skrivende stund sitter jeg og venter på at ambulanseflyet skal få klarsignal til å ta av!
Nå skal jeg til hjerteundersøkelse på St.Olavs i Trondheim,...og blir fraktet i ambulanse til flyplassen... Har jeg fått vite.Men her er det et så forferdelig snøvær, at vi må vente!
Har ligget her i seks dager nå,.....så jeg har fått med meg besøk av Helseminister Strøm Eriksen, og den store demonstrasjonen ved sykehuset her!!! Ja noen opplevelser rikerere har jeg da blitt!
I dag kom min eldste datter med en bitteliten data.....iPod....eller hva det heter....Så nå driver jeg og prøver den ut, som dere ser!!!!!....He he
Stakkers deg! Ikke noe kjekt:(
SvarSlettHåper ambulanseflyet kan lette snart, slik at du kan få den hjelpen du trenger!
Ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte!
Stor klem fra Turid;)
iPod var jo kjekt då:)
I Pad ser jeg det står...he he. Forstår meg ikke helt på det men.... Det ble ingen flytur i dag... Ny beskjed er at jeg får dra i morgen kl.13.. Da blir det angiografi for å undersøke blodårene rundt hjertet! Har visst fått angina.....sies det. Tusen takk for koselig kommentar!
SvarSlettEr ikke så god på iPod eller Ipad:)
SvarSlettSatser på at du kommer deg avgårde i morgen!!!
Angina...det vet jeg masse om, min mann har vært gjennom dette der:(
Lykke til!
Klem.