Maiken hadde bursdagen sin 2 uker tidligere, - ...men som den opptatte mamma`en jeg er, så fikk vi ikke feiret før denne dagen!
Maiken selv er også en veldig opptatt dame, med mange
"jern i ilden"!
Nå i sommer jobber hun full stilling på Møbelringen i nabobygda her, - og etter endt dag der drar hun til Årøalen, hvor hun jobber noen timer i Posten`s sorteringsavdeling!
Flink jente!
Denne kaka ble litt vel stor.... så neste gang skal jeg ikke dobble oppskrifta!
Men til stor glede for mine arbeidskollegaer, så gjorde det ingen ting.... de fikk nemlig spise restene!
Den "rosa dukkevogna" laget Maiken`s pappa til Dåpsdagen hennes, - den har pyntet bordet og vært med på alle bursdagsbildene av henne siden da!
Hvert eneste år!
Og vi såg ingen grunn til at den ikke skulle være med i år også.
(Har begynt å tenke på å lage litt decoupage på den...viss frøkena tillater det...)
Marielle, Elias, Alida, Adele, Maiken, og Julia!





Hei :)
SvarSlettGratulerer til datteren din med vell overstått 19 år`dag. Ei flott jente du har..
Så koselig med slike ting som man tar frem år etter år og som er med videre i livet.. fin den vogna.. så fint bilde av henne når ho var 3 år.
Så ut som om dere hadde en kjempe koselig dag.
Nå er det ny uke med nye muligheter, får håpe vi får ei ny uke med mye pent vær.. det fortjener vi nå.
Ha ei fin uke og en fin dag :)
Klem