Så enkelt var det ikke...
Nå har jeg avbestilt Kyprosturen min...
Min mor ligger fortsatt på sykehuset, og har hatt mange nedturer.
Flere ganger tilbake på intensiven,
- og til slutt måtte hun på operasjonsstua igjen,
for å legge inn to dren, p.g.a. blodansamling.
Stakkars Mamma.....
Då er det over tre uker siden hun ble operert, og hun har hatt noen forferdelige uker...
Virket noe lettere i går og i dag, men får fortsatt blodoverføring.
Dette er triste saker...
Flere ganger tilbake på intensiven,
- og til slutt måtte hun på operasjonsstua igjen,
for å legge inn to dren, p.g.a. blodansamling.
Stakkars Mamma.....
Då er det over tre uker siden hun ble operert, og hun har hatt noen forferdelige uker...
Virket noe lettere i går og i dag, men får fortsatt blodoverføring.
Dette er triste saker...



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!