søndag 9. mars 2014

Å neida...

Så enkelt var det ikke...
Nå har jeg avbestilt Kyprosturen min...

Min mor ligger fortsatt på sykehuset, og har hatt mange nedturer.
 
 Flere ganger tilbake på intensiven,
 - og til slutt måtte hun på operasjonsstua igjen,
 for å legge inn to dren, p.g.a. blodansamling.
 Stakkars Mamma.....

Då er det over tre uker siden hun ble operert, og hun har hatt noen forferdelige uker...
Virket noe lettere i går og i dag, men får fortsatt blodoverføring.

Dette er triste saker...




Nå er jeg på jobb, døgnet rundt, - og dette går veldig greit!
Gleder meg til tre uke fri, og da håper jeg min mor blir så bra at hun kan utskrives!

Av og til kunne det vært godt med en time ekstra.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!