mandag 2. desember 2013

Første søndag i Advent!

 Da har vi kommet til 1.søndag i Advent dette året også!

 Koselig med de lilla fargene...



 Og "Stjernegutten" fylte 5 år.... denne dagen... 
 Gratulerer så masse, Mikael!


2 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så hyggelig blogg du har!
    Jeg har scrollet nedober...masse fint og så er du en dyktig fotograf!
    Herlig naturbilder du har i siderekken:)
    Hyggelig at du fant meg...jeg legger meg til som følger med det samme:))

    SvarSlett
  2. Så flott med lillafargen i adventstiden....det liker jeg veldig godt...ha en fin kveld...

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!