Jeg ble så inspirert av en "nyoppdaget" blogg, Hagerommet
at jeg bestemte meg for å lage et innlegg om noen av gravdekorasjonene jeg har laget!
Jeg er ingen proff, men koser meg når jeg får holde på med slike ting....
Det er nå fem år siden min Pappa gikk bort,
og jeg har prøvd så godt jeg kan, - å holde det pent på hans siste hvilested...
Frosne roser i snø kan være veldig dekorative!
En liten engel som lyser i mørket....
Jeg er ikke tilhenger av at alt skal være "ferdigkjøpt",
så her blir det litt av hvert....
En Påskedekorasjon.....
Julen i fjor....
Sist Påske....
Nå planlegger jeg en ny dekorasjon, ..... til jul,
og håper på snø, for da blir alt så mye koseligere.....
Gleder meg til i kveld, for da skal jeg i kirka på førjulskonsert med Ole Ivars!!!








Sååå vakkert du lager det!
SvarSlettDu er superflink:)
Takk for linken og gode ord....blir så glad:)
Ønsker en fin dag:))
Så vakkert pyntet! Jeg skal holde med deg i at alt ikke trenger å være kjøpt - det blir mer personlig og mer sjarmerende med det personlige preget. Ha ei flott advent!
SvarSlettWow!! Det var noen utrolig flotte gravkranser du har laget, det var noe annet enn de vanlige kjedelig som selges rundt omkring...nå ble jeg inspirert til å lage noen fine kranser til å legge på gravene til jul!
SvarSlettAngående bildet på bloggen miN
Jeg måtte melde meg på Google+ for å få snø på bilder og jeg knotet en del før det gikk. Jeg har også et annet bilde med et juletre i stuen fra ifjor hvor jeg fikk lagt på så det ser ut som det glitrer og lysene skinner fra samme sted. Google legger på enten sne eller glitter. Jeg gikk inn via denne linken:
http://www.eweek.com/cloud/google-lets-users-add-holiday-snow-and-twinkles-to-online-photos.html
Du kan søke på google "add snow to your photos online" så kommer det opp flere steder du kan laste opp bilder fra pc'en og legge på snø.
Ang snøscript på bloggen så finner det mange på nettet. Jeg hadde et fint script før, men det vil ikke lengre virke på boggen min, men søk på feks "snow effect on your blog" så dukker det opp mye.
Ønsker deg gode førjulsdager!