tirsdag 26. november 2013

Kjøkkenet mitt - ett år etter....

 Da er det et år siden jeg fikk meg nytt kjøkken!

...og jeg stortrives!

 Nå gleder jeg meg veldig til å begynne å bake til jul....

Selvfølgelig ser jeg at det ser "rotete" og litt "kaotisk" ut..... 
 men det er slik jeg vil ha det!

 Slik er personligheten min, - og slik er kjøkkenet mitt!!!
....helt meg!



 Litt vin i skapet,....

og....te på benken....

 


 ...da koser jeg meg!




2 kommentarer:

  1. Det ser kjempekoselig ut på kjøkkenet ditt! Mange fine detaljer, skjønner godt at du trives der! Ønsker deg en koselig adventstid!
    Klem fra Turid

    SvarSlett
  2. Så koselig kjøkken du har !!
    Må være en fryd å lage mat..bake til jul her:)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!