Min søster Karin, som eier brygga, inviterte til Nissefest!
Skikkelig julestemning......
med masse levende lys,.... og hvor stormen uler utenfor veggen....
....med et kjempestort juletre!
Vi ble ønsket velkommen av to små nisser,
som serverte deilig gløgg med rosiner og mandler!
Jeg syns det er veldig koselig at hele familien
kan samles til en slik liten fest i julestria!
Og siden vi har denne brygga,
som ellers blir brukt kun til oppbevaring,
- så har vi en flott mulighet til slike sammenkomster!
Og alle syns det er veldig trivelig!
Vi er jo fire generasjoner som koser oss veldig når vi er samlet.
Store og små, hunder og katter,
- ja vi har det godt sammen!
Her var det Julegrøt med mandel,
julekaker og kaffe, mandariner og brus,
og ellers masse godt!
En "amerikansk" nisse sitter på bardisken og synger julesanger....
Noen gamle, mekaniske effekter fra juleutstillingen på 60-tallet,
fra en stor butikk (Petterson) i Molde...
Veldig artig å se igjen,
siden jeg husker de veldig godt!
Og så fikk vi besøk av Nissen, til ungenes frydehyyyyl!!!
Her har Noah funnet noe artig,
- en gammel telefon som har blitt tatt vare på!




For et flott sted å ha nissefest og så koselig at hele familien er samlet!! Veldig koselig pyntet til jul og det så ut som dere hadde det kjempegøy!!
SvarSlettHa en fortsatt fin romjul, klem fra Jorunn
Kjempekoselige bilder- synd avstanden fra Bergen er så stor. . . Spesielt i høytider skulle jeg veldig gjerne bodd nærmere. . .
SvarSlett