lørdag 6. april 2013

...og der var det vinter igjen!

 Slik såg det da jeg tittet ut gjennom kjøkkenviduet i dag!


"Rennfokk", - kaller vi dette!
Det er veldig sjelden snøen kommer inn til ytterdøra,
 for der er det vegger på begge sider,
 - men det hadde den greid i dag...


Fydda,... reine julestemningen,...

Og i går var det et nydelig vær, med sol og varme. 
Vi tok med oss to av "damene våre" på jobben,
 og reiste ut til Atlanterhavsveien, satt ute og koste oss  med 
kaffe og lunsj i et par timer!
Nytte sola i fulle drag!
...og da blir det som en liten "nedtur" å våkne opp til dette...

 Tidligere i uka var jeg ute og gikk meg en tur,
 - og følte våren virkelig var i anmars.

 Ruslet langs med sjøkanten...


...så en liten tur til Pappa`s hvilested...

Men uansett så er nok ikke våren langt unna!
Ønsker alle en fin lørdagskveld!

1 kommentar:

  1. Så nydelig oppsats på pappas grav. Regner med det er du som har ordnet med den...? Ja den våren er skikkelig lunefull- det har lavet ned her også i helgen- i det ene øyeblikket har sola skint og i neste har det vært nesten mørkt og snøvær... Nei- nå vil jeg ha orntli vår snart!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!