I helga har jeg hatt fri, og kosa meg med barnebarn i sol og fint vær / blandet med snøkave!
Fyring i ovnen og bare innekos den ene dagen, - mens neste dag bestod av sol, nydelig vær, og en tur til lillehytta ved sjøen!
Vinter....
Fyring i ovnen og bare innekos den ene dagen, - mens neste dag bestod av sol, nydelig vær, og en tur til lillehytta ved sjøen!
Vinter....
Besøk av "gutta "...
...som laget snømann!
Litt tynne armer, men... En kjekking ellers!
Å være Drageløper, er morro.... helt til et tre kommer og virrer seg inn i den!
...for jeg tror det var det som skjedde...
Æsj...!
Men neida, vi fikk hjelp,....og dermed var det i gang igjen!
"Men uten mat og drikke"..... Her ble det pølsegrilling m.m.
Og rett over hodene våre fløy
et par av Norges største rovfugl i dag,
- nemlig Havørnen!
En lydløs majestet!
En fugl som en tid var truet av utryddelse! Nå er bestanden voksende, og totalfredet!
De fleste holder til i Nordnorge, - men vi har en del her på vestlandet også,
selv om det ikke er så ofte vi ser de.
Et lite vårtegn ved sjøen i dag....
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
Jenter og sko!!!!
...og så kom Adele på besøk.
Og tenk å være så heldig at mormor har noen gamle ( 30 år, og har vært Tante Søss sine ) høyhælte sko liggende!
Ni år er hun, og er ei veldig "pyntedukke"!
...så gjett om det var "stas"..... å få låne disse som var "akkurat passe"....
For en lykke...........!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!