Vi har hatt et nydelig vær hele uka,
med sol fra skyfri himmel om dagen,....
mens kuldegradene henger i om natta...
I dag fikk jeg et lite anfall av "ryddelyst" ute !
Fikk i hverfall kostet platten....og vasket bord og benker...
Men enda ligger snøen her...
Snøklokke,....som nesten er ferdigblomstret...
Valmuen, - som jeg trodde hadde forsvunnet!
Stormhatt!
Fluks... tror jeg
Joda, det kommer nok opp igjen noe i år også!
Så herlig. Her i nord har vi ikke vår, men snøtining - og nå venter vi på at den skal komme skikkelig igang. Nyt våren!
SvarSlettTakk for koselig kommentar!
SvarSlettDu har jo ordentlig vår, du, med
planter som kommer opp i fleng!
Her tiner det om dagen, men det fryser til om natta.
E6 er blitt bar, og da er det straks vårlig.
Klem fra snøhaugen!
Kjempespennende å kikke i bedene på denne tida,jeg gleder meg til å komme til hytta og se hva som har overlevd vinteren der.I morgen tar jeg fatt på bedet her hjemme i byen,der er det mye å rydde opp i,Ha en fin kveld!
SvarSlett