fredag 12. april 2013

Vårfornemmelser...

 Vi har hatt et nydelig vær hele uka,
 med sol fra skyfri himmel om dagen,....
 mens kuldegradene henger i om natta...


I dag fikk jeg et lite anfall av "ryddelyst" ute !
Fikk i hverfall kostet platten....og vasket bord og benker...

Men enda ligger snøen her...



 Snøklokke,....som nesten er ferdigblomstret...

 Valmuen, - som jeg trodde hadde forsvunnet!

 Stormhatt!

Fluks... tror jeg

Joda, det kommer nok opp igjen noe i år også!

3 kommentarer:

  1. Så herlig. Her i nord har vi ikke vår, men snøtining - og nå venter vi på at den skal komme skikkelig igang. Nyt våren!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar!
    Du har jo ordentlig vår, du, med
    planter som kommer opp i fleng!
    Her tiner det om dagen, men det fryser til om natta.
    E6 er blitt bar, og da er det straks vårlig.
    Klem fra snøhaugen!

    SvarSlett
  3. Kjempespennende å kikke i bedene på denne tida,jeg gleder meg til å komme til hytta og se hva som har overlevd vinteren der.I morgen tar jeg fatt på bedet her hjemme i byen,der er det mye å rydde opp i,Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!