Det skjønner jeg godt, for noen vakre bilder. Blir sikkert deilig med en tur til varmere land. Her fryder jeg meg over lyset, det er ikke lengre beksvart verken når jeg drar på jobb eller når jeg kommer hjem - jippi!
Å, blir litt misunnelig. Skjønner godt at du gler deg. Syns nesten jeg kjenner lukta av sydlige breddegrader når jeg ser de fine bildene. Om vel tre mnd er det min tur til å sette nesen sydover( Kreta ),og gjett om jeg gler meg. Håper dere får en flott tur. Ha en flott søndagskveld.
Ja det kommer til å bli en flott tur.... Håper anledningen byr seg senere så jeg også kan være med :) Synd jeg ligger så mange år etter dere mht livssituasjon. Får kose meg på Mallorca med familien i mai isteden jeg :) gleder meg til det også :)
Det skjønner jeg godt, for noen vakre bilder. Blir sikkert deilig med en tur til varmere land. Her fryder jeg meg over lyset, det er ikke lengre beksvart verken når jeg drar på jobb eller når jeg kommer hjem - jippi!
SvarSlettÅ, blir litt misunnelig. Skjønner godt at du gler deg.
SvarSlettSyns nesten jeg kjenner lukta av sydlige breddegrader når jeg ser de fine bildene.
Om vel tre mnd er det min tur til å sette nesen sydover( Kreta ),og gjett om jeg gler meg.
Håper dere får en flott tur.
Ha en flott søndagskveld.
Ja det kommer til å bli en flott tur.... Håper anledningen byr seg senere så jeg også kan være med :) Synd jeg ligger så mange år etter dere mht livssituasjon. Får kose meg på Mallorca med familien i mai isteden jeg :) gleder meg til det også :)
SvarSlett