tirsdag 26. februar 2013

"Når det går mot vår, da sender jeg....tulipaner fra Amsterdam"!

Vi som har noen år "på baken", husker nok denne....

 Når det går mot vår da sender jeg
Tulipaner fra Amsterdam
De skal bringe daglig bud fra meg
Tulipaner fra Amsterdam
De skal vise at jeg savner deg
Tulipaner fra Amsterdam
Favnen breddfull vil jeg gi deg
Tulipaner de skal si deg
Det som ingen ord får fram
Tulipaner fra Amsterdam

 Fikk en bukett nydelige tulipaner
 av en veninne i helga!

 Rosa bukett som skulle matche det nye kjøkkenet mitt!

Tusen takk Eva, for både besøket og blomstene!

2 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe
    Flotte tulipaner du viser.....dejligt at du snart skal på ferie.
    Ønsker dig en god dag:) Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Kjäre nån så fine tulipaner en alldeles underbar farge!
    Ha en herlig fortsettning på torsdagkvellen! Og kos deg til helgen!
    Klem fra Lena

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!