Forrige fredag reiste vi til Oppdal!
En tur på i underkant av tre timer, om vi følger vegtrafikkloven....
Nydelig vær på lørdag, søndag og halve mandag....
Her er det frokost lørdag....
Og siden de to søstrene jeg var sammen med,
har vært på pilgrimstur i Frankrike - Spania,
måtte jeg også bli med på pilgrimstur i dag!
Her ser dere symbolet på pilgrimsleden Oslo - Trondheim
.... den går rett forbi campingen her på Granmo!
Ikke så mye å skryte av her, når det gjelder bredden av leden....
Men fra mine søstrer fikk jeg beskjed om at slik var det enkelte plasser.
Mens noen steder er det bred fin veg!
Nydelig vær...og det ble en tur på halvannen time!
Så gikk turen til Oppdal sentrum,
- der vi gikk oss på noe artig utenfor en strikkebutikk!
Artig innslag i bybildet!
Og byturen hadde ett mål.... Middag på restaurant!
Deilig mat!
Lørdagskveld ....
Kaninene hører til på campingen, og om sommeren springer de løs,
og virker veldig tamme...
Noe ungene syns er veldig stas!
Mange kreative løsninger å se på en slik plass..
Det finnes to grillhytter ved elva her, til alle beboerne sin benyttelse.
Solnedgang søndag-kveld.
Badstue finnes her også...
...ble litt mobbet for databruk jeg da...
.... men de var ikke noe bedre de to andre heller...
Og så kom regnet!
Det høljet ned!!
...med følge av lyn og torden,- i flere timer på mandagskvelden.
Jeg er nok litt redd når det lyner, så jeg var glad Søss ikke hadde reist igjen.
(Karin måtte på jobb, så hun drog avgårde tidlig mandags morgen.)
Men inne hadde vi det reint så trivelig, med rødvin i glassene
...kaffe i koppene...hekling...og koselig musikk på radioen!
På tirsdag var det knallvær igjen!
Lunsj på terassen før avreise.
Og siden vi drakk rødvin av sjampagneglass....var det ikke vanskelig å kjøpe gave til hyttevertene... Flotte rødvinsglass i pakken som stod igjen på bordet!
Og så pynta jeg litt på do..... hehe
********
Tusen takk for lånet av "hytta", Annett og Arild,....vi kommer garantert igjen!









Først: forrige innlegg - så herlig den toppen ble, da! Sommerlig og fin. Ellers er det godt å se at det glimtet til med litt solskinn for campingturistene. Og den bilen var jo bare skjønn... lenge siden jeg har sett en reklameplakat med tilsvarnde originalitet.
SvarSlettHej Inger Grethe.
SvarSlettRigtig flot billede serie du viser - det ser ud til at det har været en rigtig skøn tur.
Tak for at du kiggede ind på min fotoblog.
Ønsker dig en god eftermiddag / aften:)
Knus Hanne Bente
Hei,ser ut som en veldig flott plass dere var på!Koselige bilder!
SvarSlettSå koselig dette hørtes ut, mange fine bilder også. Så artig med bilen utenfor garnbutikken, fin reklame :-)
SvarSlettØnsker deg en herlig helg!
Klem