onsdag 8. august 2012

Endelig ferdig!

 Da er toppen endelig ferdig...
  Jeg hadde noen bånd med pærler,
 som jeg kjøpte på Nille en gang....
Og de tredde jeg inn mellom "stavene"...
for å gjøre den litt mere spennende...hihi



 En sløyfe på hver side for å stramme den litt mere sammen,
 rundt halsåpningen...

Kansje noen husker innlegget mitt fra februar....

Laget helt etter "innfallsmetoden", og heklet alle veier,
 - både i høyden og i bredden!

Får kansje "prøvekjøre" den i helga, for da blir det tur til Oppdal!
Hei då!

4 kommentarer:

  1. Den ble knallfin! Så fint med de perlene♥ Kos dere på Oppdal- og ta bilder av deg i denne toppen da så jeg får se hvordan den er på :)

    SvarSlett
  2. Hei, hoppet inn her hos deg idag....
    Det var en skikkelig finfint gjort topp du har gjort der!!
    Detaljene gjorde det!

    SvarSlett
  3. Hei,hei! og tusen takk for kjempehyggelig kommentar fra deg:) Det er alltid koselig å bli kjent med nye og nå vil jeg også følge deg.
    Koselig blogg du har. Den nye toppen din ble så flott -og så laget etter innfalsmetoden da? Skulle nesten til å spørre hvor du hadde funnet mønsteret.
    Mange koselige hagebilder, og den rosa sykkelen og trillebåra -det likte jeg!! Det ga meg en ide om hva jeg skal gjøre med svigermor sin gamle sykkel som står i fjøset ved hytta. Tror jammen jeg spraymaler den knallrød til neste sommer.
    En fin kveld til deg -vi høres:)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott! Så flink du er!
    Tipper den slo an i Oppdal;)
    Klem;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!