torsdag 16. august 2012

På oppfordring...

Har fått oppfordring om et bilde med toppen på,
 - så her ser dere det!
 Tar med et bilde av puta jeg heklet på Oppdal i helga...
D.v.s....det midterste feltet hadde jeg liggende i en skuff,
 - så heklet jeg bare noen runder rundt!
Og vips så ble det en ny pute!

Brukte samme garnet som til toppen,
 Gjestal -  Bomullsport, kjøpt for en billig penge på SparKjøp!

 *******

Håper dere alle har like flott vær som jeg har om dagen, 
for nå er det sommer her på Mørekysten!


2 kommentarer:

  1. Ja se der, nå fikk vi jo virkelig sett hvor flott den ble. Det er jo noe helt annet å se et plagg på en menneskekropp enn på en kleshenger.
    Flott pute og! Du er jo en kløpper med heklenåla:)
    Ei finfin helg til deg -her nord er det IKKE meldt godvær til helga.

    SvarSlett
  2. Den toppen ble kjempefin! Nydelig!
    Klem fra meg!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!