Har fått oppfordring om et bilde med toppen på,
- så her ser dere det!
Tar med et bilde av puta jeg heklet på Oppdal i helga...
D.v.s....det midterste feltet hadde jeg liggende i en skuff,
- så heklet jeg bare noen runder rundt!
Og vips så ble det en ny pute!
Brukte samme garnet som til toppen,
Gjestal - Bomullsport, kjøpt for en billig penge på SparKjøp!
*******
Håper dere alle har like flott vær som jeg har om dagen,
for nå er det sommer her på Mørekysten!
Ja se der, nå fikk vi jo virkelig sett hvor flott den ble. Det er jo noe helt annet å se et plagg på en menneskekropp enn på en kleshenger.
SvarSlettFlott pute og! Du er jo en kløpper med heklenåla:)
Ei finfin helg til deg -her nord er det IKKE meldt godvær til helga.
Den toppen ble kjempefin! Nydelig!
SvarSlettKlem fra meg!