onsdag 4. juli 2012

Om kvelden når det mørkner, - og alle går til ro.....


Litt kveldsstemning....

 Hurdalsroser

 Klematis ...

Lupiner

---stenrose


Ønsker alle en god natt.....

3 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe.
    Flotte stemningsbilleder du viser.
    Tak for dine kommentar på min blog.
    Ønsker dig en god torsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Veldig fine bilder... Utrolig klar og flott blåfarge på himmelen- du har et godt kamera :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!

    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!