Så morsomt med det rosa "krumspringet" på første bilde! Fine blomster hos deg! Takk for at du har lagt deg som følger av min blogg,jeg skjønner ikke lenger hvordan jeg gjør det etter at man har fjernet FØLG som stod øverst der hvor det nå står DEL... Veldig fint om du kunne fortelle meg det... Ha en fin kveld!
Hej Inger Grethe. Flot "krumspring" du har lavet - virkelig kreativ. Tak for kommentaren på min blog. Ønsker dig en god dag / god ny uge. Knus Hanne Bente
Artig "krumspring" Ja naturen byr på overraskelser stadig vekk. Den visne greinen og plutselig en frisk rose:-) Jeg har kost meg med flere av dine innlegg nå. Takk for hilsen hos meg:-) Ha en fin dag! Klem:-)
Artige påfunn og flotte planter!
SvarSlettGod helg!
Så flott! Du er jammen kreativ!
SvarSlettHar vært så sløv med kommentarer i det siste, men mange flotte innlegg du har laget! Kjempekos å besøke bloggen din!
Klem fra Turid;)
Så morsomt med det rosa "krumspringet" på første bilde!
SvarSlettFine blomster hos deg!
Takk for at du har lagt deg som følger av min blogg,jeg skjønner ikke lenger hvordan jeg gjør det etter at man har fjernet FØLG som stod øverst der hvor det nå står DEL...
Veldig fint om du kunne fortelle meg det...
Ha en fin kveld!
Hej Inger Grethe.
SvarSlettFlot "krumspring" du har lavet - virkelig kreativ.
Tak for kommentaren på min blog.
Ønsker dig en god dag / god ny uge.
Knus Hanne Bente
Artig "krumspring"
SvarSlettJa naturen byr på overraskelser stadig vekk. Den visne greinen og plutselig en frisk rose:-)
Jeg har kost meg med flere av dine innlegg nå.
Takk for hilsen hos meg:-)
Ha en fin dag!
Klem:-)